DEL 15 DE SETEMBRE AL 1 D’OCTUBRE. ELS DIVENDRES I DISSABTE LA FUNCIÓ ÉS A LES 18:30H. ELS DIUMENGES, FUNCIÓ A LES 12H I ALTRA A LES 18H.
Espectacle en residència seleccionat a la VI Convocatòria de Col·laboració amb la Creació Escènica. Per a públic a partir dels 8 anys.
Sinopsi:
Nika és una xiqueta que troba al seu mòbil la companya de jocs i aventures ideal., fins que al endinsar-se en el món d’internet descobrint els perills i problemes que pot causar un ús no adequat de les xarxes, sense l’acompanyament d’un adult.
En aquest moment es trobarà cara a cara amb la realitat i haurà de buscar estratègies per a superar-ho. Viurà una experiència en forma d’aventura que construirà un pont cap al seu equilibri.
En qui trobarà Nika inspiració, escolta i les ferramentes necessàries per a tornar a confiar en ella mateixa?
Com diu Monika, la mare de Nika: “Tot apaga’t i ara el que encendrem seran els nostres sentits”
Fitxa Artística:
AUTORIA I DIRECCIÓ: Rosa J. Devesa
INTÈRPRETS: Helena de Luis i Rebeca Artal-Dato
MÚSICA: Neira
MOVIMENT: Noelia Sánchez Gómez
VESTUARIO, ATREZZO I ESCENOGRAFIA: Artur Caellas i Meritxell Ventura.